/ Random stuff /

Lisebergsträff

Här har jag inte skrivit på ett tag haha, men eftersom jag haft et litet break från sso pga massa skola så har jag inte hat nått att skriva om. Känns ju lagomt kul att lägga ut något halvtråkigt bara för att ett inlägg ska komma ut.
Ska jag skriva nått så ska det vara något intressant eller något som faktiskt har ett värde i sig.
 
Med det klargjort så kan jag snacka om det jag hade tänkt, nämligen en superrolig sak, vi ska äntligen ha en träff med GA och RF! Shit vad jag längtar till att träffa människorna jag spenderar större delen av min fritid att prata med, klart jag är lite mer taggad på att träffa vissa personer som jag haft lite mer kontakt med än andra men det ska bli så himla roligt att träffa alla och få lära känna varandra på en annan nivå än bara genom sso & Teamspeak.
Träffen är alltså för Glorious Arrows & Royal Fighters medlemmar så det är lite nervöst att träffa RFs medlemmar också då jag inte har så stor kol på vilka som är med där. Det var egentligen allt jag skulle skriva idag men jag har ett par tidsinställda inlägg som kommer upp så småningom, kika in snart igen! :D