/ Onsdagsuppdateringar /

Frejas Fluffiga Katter

Har ni sett denna veckas Onsdagsuppdatering? Om inte, så borde ni logga in på direktenoch kolla upp den. 
Själv har jag endast en hund & en katt, som jag inte haft nått intresse av att ha med mig. Så dom har bara fått legat i garderoben i flera år. Det där lät hur hemskt som helst hahah, men det är ju sant ;).
 
Dock tyckte jag dom nya katterna är urgulliga och skulle jag nån gång få för mig att köpa en ny katt så ska det definitivt bli en av de nya. Doom Claw var klart finast av dom alla, Star StableTeamet har verkligen lyckats få färgen att bli riktig verklighetstrogen. Sen att dom har lite olika priser har dom gjort bra, den "fulaste" är i detta fall billigast och den snyggaste (Doom Claw) är såklart dyrast.
Dock är jag inte intresserad av en katt nu, inte en hund/kaninen heller för den delen, men vi får väl se om jag ändrar mig och gör ett spontanköp. Kanske när jag har lite mer cash att jobba med.
 
Vilken av katterna tycker ni var finast? Kommentera! :)